Aktiviteter året rundt…

Planlagte  aktiviteter

Vi har på Godset en aktivitetsoversigt, som du kan få med hjem eller hente HER . Hvert år planlægger vi faste aktiviteter, som er i ferier, aftener og weekender. Det betyder, at I der hjemme allerede ved årets start har et overblik over hvilke store aktiviteter, der er i klubben hele året. Det er alt fra computerovernatning, kolonier, festivaler, klubkonkurrencer, fester, sportsaktiviteter, ture ud af huset osv... Det er vigtigt for os at du har muligheden for at planlægge din fritid sammen med dine forældre.

Hverdag

I hverdagen har vores alm. aktiviteter åbent. Det er alt fra pasning af kaniner, fodbold, pc, cafe, kreativt værksted, kortspil, leg, hoppepude, bumperballs, fodtennis, løbehjul, PlayStation, billard osv.

Det vil vi reklamere med på Godset, Facebook, Instagram og Snapchat og www.klubweb.dk for dine forældre. Det er vigtigt at du og dine forældre selv er opmærksomme på hvilke aktiviteter vi har i klubben. I er altid velkommen til at kontakte klubben på 43694516 eller skrive til os på godset@greve.dk

Greve Kommunes Børne- og Ungepolitik